dinsdag 17 oktober 2023

 Het was wel even spannend om vandaag voor de 1e keer bij de bieb te werken! Op de dinsdag is t toch net even anders dan wat ik gewend ben bij de woensdag. Zo is er een collega die ook de post haalt en net als ik graag om 9:30 al begint. 

t is dus even zoeken wat werkt zodat we elkaar niet in de weg lopen en kunnen werken zoals het voor een ieder prettig is.

t is ontzettend fijn dat ze bij de bieb zo met me meedenken in oplossingen! Mijn oude bieb juf kwam nog even langs en was verbaasd om mij op de dinsdag te treffen. Ik zei: "Ik vond het niet leuk meer op de woensdag." En dat was dat.

Na enkele weken van spanningen kan ik nu eindelijk die last van mn schouders halen en voel ik mij weer gemotiveerd en gewaardeerd om mijn beste beentje voort te zetten!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe te leven met 22q11ds artikel van de AD

   Beantwoorden  Allen beantwoorden  Doorsturen   Aan: ​ U ​ Di 7-5-2024 19:53 Na Down is dit het meest voorkomende syndroom, toch heb ...