donderdag 19 oktober 2023

In gesprek met het UWV

Het belang van het geven van vertrouwen

In gesprek met het UWV

Vanmorgen sprak ik voor het eerst met de nieuwe arbeidsdeskundige, ik was in januari dit jaar veranderd omdat de vorige mij behoorlijk onder druk zette om weer aan t werk te gaan. Hier liep ik bij voorbaat al op stuk en ik zei dan ook steeds nee op de vraag of ik een traject wilde als we contact hadden.

Deze arbeidsdeskundige luisterde goed naar wat ik te vertellen had en vroeg mij ook of ik vaak werd overschat. (Een hele belangrijke vraag want ja, dit is iets waar ik veel last van heb) Mensen denken bij mij vaak: Oh, die mevrouw Houtsma die kan wel 40 uur werken, ze kan zo goed praten/schrijven wat is nou precies haar probleem? Zij kon hier echter goed doorheen prikken en kon goed luisteren naar wat ik echt nodig heb.

En ineens kreeg ik zomaar uit het niets een idee: Zou er een trjaect mogelijk zijn waarbij ik een schrijfcoach kan inhuren die mij helpt met het structureren bij t schrijven van een boek?? Gezien ik hier nog een beetje mee aan het rommelen ben maar dit wel heel graag wil realiseren!

Oh, ze moest dit wel even uitzoeken want ze kende niemand die een boek wil schrijven.."Ach ja, ik ben de uitzondering op de regel." Zei ik toen uitgestreken. En daar moest ze wel om lachen!

t gesprek verliep zo gemoedelijk en persoonlijk dat ik dus spontaan een nieuw idee kreeg hoe ik verder kon komen, dus geef mij de ruimte en de vrijheid en ik hol vooruit in plaats van achteruit!! 😀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe te leven met 22q11ds artikel van de AD

   Beantwoorden  Allen beantwoorden  Doorsturen   Aan: ​ U ​ Di 7-5-2024 19:53 Na Down is dit het meest voorkomende syndroom, toch heb ...