dinsdag 10 oktober 2023

 Hoe om te gaan met?

De afgelopen tijd zat ik wat minder lekker in mn vel omdat ik problemen had met een collega bij de bieb. Ik zat er maar over te piekeren en kwam er niet goed uit.

Vorige week dacht ik: Dan ga ik maar stoppen bij de bieb want t levert mij geen plezier meer op, op deze manier!

Vandaag had ik een gesprekje met de manager en konden we op een positieve manier t probleem bespreken. Ze willen me graag bij de bieb houden en ze kwam met de oplossing om op de dinsdag te komen werken.

Zo heb ik geen last meer van die collega en kan ik toch de taken doen die gedaan moeten worden. Ook is het goed voor mij om onder de mensen te zijn gezien ik veel thuis ben, dat benoemde zij ook en dat klopt ook wel!

Ook al vind ik het fijn om veel alleen te zijn ik hou er ook van om af en toe onder de mensen te zijn en bij de bieb kan dit op een ongedwongen en veilige manier.

Al met al een heel fijn gesprek en ik voel me weer 100% gemotiveerd en gewaardeerd om mijn beste beentje voort te zetten bij de bieb! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe te leven met 22q11ds artikel van de AD

   Beantwoorden  Allen beantwoorden  Doorsturen   Aan: ​ U ​ Di 7-5-2024 19:53 Na Down is dit het meest voorkomende syndroom, toch heb ...