maandag 8 januari 2024

Een positieve mindset maakt het verschil!

Een positieve mindset maakt het verschil!

Gister had ik eindelijk weer de energie om te gaan zwemmen en op twitter kreeg ik daar fijne, positieve reacties op. Dat werkt door in mijn energie en ook vandaag voelde i me krachtig genoeg om naar de bibliotheek te gaan.

Ik wilde graag de kerstboom opruimen dat was wel tijd zo na de kerstvakantie vond ik. t was fijn om even buiten te zijn en ik had wat aanspraak met de dames die aan het haken/breien/borduren waren. Zij zitten altijd op maandag ochtend in de bieb.

Ik genoot van de gezellige sfeer en na afloop toen ik even ging koffiedrinken met de maandag collega's kwam de manager er bij staan om te vertellen over haar vakantie. Ze noemde natuurlijk ook even mijn artikel en zei dat ze in de week na t artikel wel 20 aanmeldingen had gehad voor vrijwilligers in de bieb! Ze wist natuurlijk niet of dit naar aanleiding van mijn artikel was, maar ze hadden nog nooit zoveel aanmeldingen in 1 keer gehad!

Ik ging dus met een dubbel goed gevoel naar huis, ja ik draag op mijn manier echt een steentje bij aan de samenleving, precies hoe het haalbaar is voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe te leven met 22q11ds artikel van de AD

   Beantwoorden  Allen beantwoorden  Doorsturen   Aan: ​ U ​ Di 7-5-2024 19:53 Na Down is dit het meest voorkomende syndroom, toch heb ...