vrijdag 2 december 2022

Meedoen in de samenleving op mijn eigen manier!

 Vandaag heb ik voor t eerst op de vrijdag extra bij de bieb gewerkt en t beviel me heel goed. t was vrij rustig en dat was fijn want zo kon ik lekker doorwerken zonder dat ik teveel werd afgeleid door bijvoorbeeld moeders met kleine kinderen.

Ik heb allerlei kleine taakjes gedaan:

Peuterboekjes schoongemaakt, nieuwe tijdschriften gestickerd, posters opgehangen en boeken opgeruimt.

Op tijd je rust nemen.

Op de woensdag had ik al geleerd om niet teveel heen en weer te lopen tijdens t opruimen zodat ik niet de rest van de dag afgebrand thuis zit. t helpt om goed op te letten dat ik niet te lang blijf doorlopen.

Het is fijn te merken dat ik naast t werken bij de bieb ook andere dingen weer kan oppaken en kan blijven doen zodat mijn week niet alleen uit werken bij de bieb bestaat.

Als ik alles goed plan en daaromheen veel rust neem kan ik weer op mijn eigen tempo
deelnemen aan de samenleving en dat is super bemoedigend en geeft weer nieuwe energie om 
zo verder te blijven bouwen!

Plan van aanpak komende tijd:
De komende dagen ga ik dit rustig laten bezinken en zien hoe moe ik hiervan ben. Ik wil sws niet meer ten koste van mijzelf aan het werk gaan!

Het is iig al super fijn dat mijn energie weer de goede kant op gaat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe te leven met 22q11ds artikel van de AD

   Beantwoorden  Allen beantwoorden  Doorsturen   Aan: ​ U ​ Di 7-5-2024 19:53 Na Down is dit het meest voorkomende syndroom, toch heb ...