woensdag 28 april 2021

Elke dag iets doen dat me blij maakt

 Elke dag iets doen wat me blij maakt


Gister was het Koningsdag en mijn nichtje was jarig. Doorgaans weet ik nooit

goed wat ik moet doen op zulke feestdagen. Met corona is het wat makkelijker

kiezen, ik blijf gewoon thuis en doe mijn eigen ding. Dat ging me gister goed af.


Ik heb een heerlijk rustig dagje gehad en fijn getekend. Vandaag stond ik in 

eerste instantie wat katerig op en dacht dit wordt niks vandaag. Gelukkig 

voelde ik me na een tijdje weer wat beter en besloot ik een stukje te gaan

fietsen. De zon schijnt en mijn fiets is weer gemaakt dus een goede 

gelegenheid om op pad te gaan.


Mijn fiets reed erg prettig en ik kon zo weer een stuk weg fietsen. Dat deed

mij beseffen dat ik wel te lang gewacht heb om mijn fiets te laten maken.

Ik kwam een aantal paarden en schapen met lammetjes tegen en ik voelde

me helemaal blij worden. 

Toen ik weer thuis kwam had ik mijn chagrijnige bui eruit gefietst! 


Ik probeer nu elke dag iets te doen dat me blij maakt. Gisteren was dit 

tekenen, vandaag een stuk fietsen. Op deze manier kom ik een stuk 

beter door deze chaotische periode heen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe te leven met 22q11ds artikel van de AD

   Beantwoorden  Allen beantwoorden  Doorsturen   Aan: ​ U ​ Di 7-5-2024 19:53 Na Down is dit het meest voorkomende syndroom, toch heb ...