dinsdag 24 januari 2023

Paniek in de tent

Paniek in de tent

Gister ochtend werd ik wakker met een paniekerig gevoel. De kunst is om dan eerst erachter te komen waar de paniek vandaan komt en van daaruit te handelen wat op dat moment t beste voor mij is.

Ik was zenuwchtig voor het 1e gesprek met mijn begeleiding want we zouden het erover gaan hebben hoe ik t UWV t beste kan aanpakken. Ik besloot om te gaan zwemmen om op die manier mijn stress aan te pakken en dat werkte.

De afgelopen jaren heb ik goed geleerd wat t beste voor mij werkt en waar ik rustig van wordt. Nu kon ik t gesprek ook goed in gaan.

Een goede klik.

We hebben een plan van aanpak bedacht hoe ik voor elkaar kan krijgen wat ik nodig heb van t UWV. Ze helpt me hierbij met de juiste stapjes ernaar toe zodat ik t overzicht behoud en dat is precies wat ik nu nodig heb.

Zo ga ik vandaag naar de inloop om een tekening te maken van de welbekende beer op de weg. Dit is voor mij een goede manier om mentaal mijn angsten aan te pakken en tot rust te komen.

Op deze manier ga ik stap voor stap mijn angsten aan en bereik ik uiteindelijk mijn doelen op een manier die voor mij werkt! 💓






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe te leven met 22q11ds artikel van de AD

   Beantwoorden  Allen beantwoorden  Doorsturen   Aan: ​ U ​ Di 7-5-2024 19:53 Na Down is dit het meest voorkomende syndroom, toch heb ...